021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

سایر دستکش ها

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دستکش ها تنها در یک مدل تولید نمیشوند و در مدل ها و سایزبندی های گوناگونی تولید و بفروش میرسند. هر دستکش برای یک نوع کسب و کار و فعالیت مناسب میباشد و نمیتوان هر نوع دستکشی را برای تمامی مشاغل استفاده نمود. دستکش هایی که برای مشاغل صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند از ضخامت بالایی برخوردار هستند و در مقابل دستکش هایی که در مشاغل سبک مورد استفاده قرار میگیرند از ضخامت کمی برخوردار هستند و نازک میباشند. به طور کلی باید بر اساس شغل و کسب و کار خود دستکش مناسب را تهیه نمایید و خرید دستکش هایی که مناسب شغل و کسب و کار شما نیستند میتوانند مشکلاتی را برای شما بوجود آورند. از خرید دستکش مناسب با شغل که بگذریم باید به کیفیت دستکش ها اشاره کنیم. کیفیت دستکش ها در هر نوع دستکشی بسیار مهم است و هر چه کیفیت آن بالاتر باشد در نتیجه دوام و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

سایر دستکش ها

دستکش با کیفیت محافظ بهتری برای دست ها خواهد بود

در صورتی که موفق به تهیه دستکش های با کیفیت تر و استاندارد شوید در نتیجه میتواند محافظت بهتری از دست های خود به عمل آورید . دست ها از جمله اعضای بدن هستند که بیشتر فعالیت های روزانه بر عهده آنها میباشد که در نتیجه باید مراقبت بیشتری از آنها به عمل اید. دستکش ها میتوانند به خوبی در طول یک روز کاری و یا در طی فعالیت های مختلف از دست ها محافظت کنند. یک دستکش خوب همچنین باید آزادی عمل را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. آزادی عمل دست ها میتواند از بروز مشکلاتی برای دست ها بخصوص حساسیت های پوستی جلوگیری کند و همچنین راندمان کاری مصرف کنندگان را نیز افزایش دهد.

فروشگاه هایی که در زمینه عرضه انواع تجهیزات ایمنی فعالیت میکنند بهترین گزینه برای خرید دستکش هستند که یکی از بهترین این فروشگاه ها فروشگاه راد ایمن میباشد.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()