021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

دستکش مقاوم به مواد شیمیایی، ضد اسید و ضد حلال

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دستکش های ضد اسید 

دستکش های ضد اسید از مهم ترین تجهیزات ایمنی میباشد که در مشاغل و محیط هایی پر خطر که با مواد و مایعات اسیدی،مواد شیمیایی،مواد قلیایی و شیمیایی خورنده،مشتقات نفتی،روغن های صنعتی و همچنین آلودگی های بیولوژیکی محیط هایی همچون دامداری ها و کشتارگاه ها باعث آسیب رساندن به پوست دست افراد میشوند نگهداری و محافظت مینماید.

مواد تشکیل دهنده و ویژگی های دستکش های ضد اسید  

1_جنس رویه آن از پی وی سی PVC میباشد که مقاومت بالایی در برابر انواع موارد ذکر شده دارند.

2_جنس لایه های نخی داخل دستکش ها معمولا از نخ پنیه و یا کتان می باشد که آنها را برای جلوگیری از حساسیت برای پوست و جلوگیری از عرق کردن دست ها با مواد ضد حساسیت و ضد باکتری  آغشته مینمایند.

3_جنس دستکش نیز باید در برابر عوامل و شرایط گوناگون میزان مقاومت بالایی داشته باشند مانند پارگی،سوراخ شدن،ساییده شدن و چسبندگی. 

دستکش ها انواع مختلفی دارند که برخی از آنها میتوانند در برابر اجسام نوک تیز و برش از خود مقاومت نشان دهند و برخی دیگر نیز میتوانند در برابر حلال ها و مواد شیمیایی مقاوم باشند. نسبت به فعالیت خود باید دستکش مناسب را تهیه نمایید. امروزه مشاغل زیادی وجود دارند که همواره با مواد شیمیایی و حلال ها سر و کار دارند که باید از دستکش مقاوم به مواد شیمیایی برای این دسته از مشاغل استفاده شود. دستکش مقاوم به مواد شیمیایی میتوانند دست ها را در برابر هر گونه ماده اسیدی به خوبی محافظت کنند و از بروز حساسیت نیز در پوست جلوگیری به عمل می آورند. از آسیب پذیرترن قسمت های بدن در برابر مواد شیمیایی پوست است که این دستکش ها میتوانند پوست را در مواجهه با اسید ها به خوبی مراقبت کنند. دستکش مقاوم به مواد شیمیایی ، ضد اسید و ضد حلال ها از بدنه ای تقریبا نازک برخوردار هستند که این بدنه نازک یک مزیت برای آنها محسوب میشود و آزادی عمل را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

دستکش مقاوم به مواد شیمیایی، ضد اسید و ضد حلال

دستکش مقاوم به مواد شیمیایی را  متناسب با شغل خود استفاده کنید

دستکش مقاوم به مواد شیمیایی همانطور که از نامش پیداست برای مقابله با مواد شیمیایی و حلال ها مناسب میباشد اما برخی افراد از این دستکش ها در بسیاری از مشاغل استفاده میکنند که کاری  بسیار اشتباه است. مشاغل سنگین و مشاغلی که با اشیا برنده سر و کار دارند نباید از این دستکش ها استفاده کنند زیرا این دستکش ها مقاومت خوبی در برابر اشیا نوک تیز ندارند و تنها میتوانند در برابر حلالها مقاومت کنند. همچنین این دست کش ها مقاومتی در برابر حرارت ندارند پس نباید این گونه تصور شود که میتوان این دستکش ها را برای مشاغلی که با حرارت بصورت مستقیم و غیر مستقیم سر و کار دارند مورد استفاده قرار داد.

اگر به دنبال شرکتی هستید که امکان فروش انواع دستکش در بهترین برندها و با قیمت مناسب را فراهم کرده باشد میتوانید فروشگاه راد ایمن یکی از فروشگاه های عرضه تخصصی محصولات حفاظتی را انتخاب نمایید دستکش های ضد اسید و حلال با قیمت و کیفیت های مختلفی از شرکت ها و برند های گوناگونی تولید مشوند که در بازار وجود دارند و بفروش میرسند دلیل تفوت قیمت این دستکش های ضد اسید و حلال تفاوت کیفیت و میزان مقاومت این محصولات میباشند باید همیشه این نکته را در نظر داشت هنگام خرید زیرا برای سلامت شما بسیار اهمیت خواهد داشت.میتوان از بهترین تولید کنندگان دستکش های ضد اسید و حلال ها به برند هایی همچون پوشا ، ماهان ، آنسل ، میداس ، ماتریکس ، یوکس ، تانگ وانگ و ... اشاره نمود.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()