021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

استوانه ترافیکی و کله قندی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

فروشگاه رادین ایمن جزو فروشگاه های معتبر عرضه کننده انواع استوانه ترافیکی و کله قندی و تجهیزات ایمنی در کشور میباشد که با توجه به فروش بسیار بالا امکان عرضه محصولات خود به صورت غیر حضوری را نیز برای مشتریان و به روش های اینترنتی و تلفنی فراهم آورده است.

یکی از بهترین ابزارهای جدا کننده و همچنین هدایت کننده در بزرگراه ها و جاده ها که از پلاستیک سخت در ساخت آن استفاده شده است استوانه ترافیکی و کله قندی میباشد که شباهت زیاد آن با کله قند باعث شده تا کله قندی نامگذاری شود. استوانه ترافیکی و کله قندیرا میتوان بصورت موقت برای جداسازی خیابان به دو بخش و یا چندین بخش و همچنین برای هدایت خودروها به یک سمت مورد استفاده قرار داد. استوانه مخروطی و کله قندی ترافیکی بر خلاف برخی از جداسازها و هدایتگرها از وزن بسیار کمی برخوردار است که این وزن کم جزو ویژگی های آن محسوب میشود و امروزه در خیابان ها و اتوبان ها شاهد هستیم که این کله قندی ها کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده اند. استوانه ترافیکی و کله قندی از ابعاد کوچک و همچنین وزن بسیار کمی برخوردار است که انتقال آنها را تا حد زیادی آسان کرده است.

استوانه ترافیکی و کله قندی

خرید و فروش انواع استوانه ترافیکی و کله قندی

میتوانید استوانه مخروطی و کله قندی ترافیکی را براحتی از فروشگاه های عرضه تجهیزات ایمنی خریداری کنید اما باید توجه داشته باشید که اگر به فروشگاه های عرضه حضوری تجهیزات ایمنی دسترسی ندارید امکان خرید بصورت غیر حضوری نیز برای شما وجود خواهد داشت. برخی از فروشگاه ها امکان خرید و فروش استوانه ترافیکی و کله قندی را بصورت حضوری و همچنین غیر حضوری برای مشتریان فراهم آورده اند که با انتخاب آنها به راحتی میتوانید خرید خود را انجام دهید.

خرید و فروش استوانه ترافیکی و کله قندی بصورت غیر حضوری این مزیت را ایجاد میکند تا بتوانید بدون آنکه نیازی به صرف زمان و انرژی باشد به راحتی خرید خود را انجام دهید و همچنین هزینه های خود را نیز برای خرید کاهش دهید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()