021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

تجهیزات حفاظت سر و گردن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

تجهیزات حفاظت سر و گردن از مهمترین محصولات ایمنی است که برای حفظ ایمنی مهمترین عضو بدن به کار گرفته می شود. محافظت سر و گردن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و باید هنگام فعالیت کاری از برخورد ناگهانی اجسام به این نواحی جلوگیری شود. به همین دلیل وسایل حفاظتی سر و گردن ساخته شده اند تا در این راستا مورد استفاده قرار گیرند.

تجهیزات حفاظت سر و گردن

معرفی تجهیزات سر و گردن

از مهمترین وسایل حفاظتی سر می توان به انواع کلاه ایمنی با دسته بندی های مختلف اشاره نمود. استفاده به موقع  از کلاه ایمنی می تواند از وقوع بسیاری از حوادث جلوگیری کند و زندگی کارگر و مهندسان را از مرگ نجات دهد. تفاوت کلاه های ایمنی در میزان مقاوت الکتریکی کلاه ها می باشد. کلاه های ایمنی در سه دستۀ اصلی کلاه ایمنی کلاس 1 (مقاوم در برابر میزان ولتاژ 20 هزار )، کلاه ایمنی کلاس 2 (مقاوم در برابر میزان ولتاژ 2200 ولت) و کلاه ایمنی کلاس 3 (بدون مقاوم در برابر جریان الکتریسیته) ساخته شده اند و متناسب با ویژگی فیزیکی کلاه ایمنی در مصارف گوناگون به کار گرفته می شوند.

خرید تجهیزات حفاظت سر و گردن

با خرید وسایل ایمنی سر و گردن می توانید کارمندان و کارگران را از مرگ و آسیب جدی محافظت کنید و بستر ایمنی را برای آنها فراهم سازید. انتخاب تجهیزات ایمنی با کیفیت و مناسب علاوه بر حفظ جان کارکنان مجموعۀ کاری، بلکه موجب صرفه جویی در هزینه و در روند کار توقف و مشکل به وجود نخواهد آمد.

شرکت رادین ایمن چندین سال است که در حزۀ خرید و فروش تجهیزات ایمنی فعالیت دارد و انواع تجهیزات حفاظتی سر و گردن و سایر وسایل ایمنی را با قیمت ارزان به فروش می رساند. شما مشتری گرامی برای اطلاع از قیمت تجهیزات ایمنی سر و گردن با واحد فروش تماس بگیرید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()