021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

فیلتر و کارتریج ماسک

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

ماسک های تمام و نیم صورت از فیلتر هایی بر روی خود برخوردار هستند که این فیلتر ها پس از گذشت زمان باید تعویض شوند. فیلتر و کارتریج ماسک تنها تا مدتی قابل استفاده میباشد و پس از گذشت مدتی و گرفتگی منافذ ورودی هوای فیلتر باید تعویض شوند. البته فیلتر و کارتریج ماسک نسبت به نوع فیلتر و کارتریج  ممکن است تا مدت های طولانی قابل استفاده باشد و نیازی به تعویض در کوتاه مدت وجود نداشته باشد اما در هر صورت این فیلتر ها باید تعویض شوند. البته هر چه فیلتر و کارتریج ها در مدت زمان کوتاهتری تعویض شوند در نتیجه تنفس را بسیار راحت تر میکنند و مشکلی در تنفس نخواهید داشت. فیلتر و کارتریج ماسک در برند ها و مدل های زیادی تولید میشود که هر یک میتوانند در تنفس راحت تر و همچنین عمر و دوام طولانی تر فیلترها نقش مهمی داشته باشند.

فیلتر و کارتریج ماسک

فیلتر و کارتریج ماسک را بر اساس مدل ماسک خریداری نمایید

ماسک های تک و دو فیلتر در مدل های گوناگونی تولید میشوند که هر یک از فیلتر و کارتریج های خاصی بهره میبرند. کارتریج و فیلتر ها باید با مدل ماسک همخوانی و سازگاری دشته باشند و نمیتوان از فیلتر و کارتریج هایی استفاده نمود که هیچ تناسبی با ماسک ندارند. فیلتر و کارتریج ماسک از نوع استاندارد خریداری کنید. استاندارد بودن فیلتر و کارتریج مانند تناسب آن با ماسک بسیار مهم است. استاندارد بودن ماسک باعث میشود تا فیلتر ها و کارتریج ها عمر بیشتری داشته باشند و همچنین تنفس شما را نیز تا حد زیادی آسان کنند. پیشنهاد میکنیم تا برای اینکه بتوانید بهترین و استاندارد ترین فیلتر و کارتریج را تهیه نمایید با کارشناسان فروشگاه های معتبر تماس حاصل نموده و پس از دریافت مشاوره خرید خود را انجام دهید. فروشگاه های معتبر میتوانند اطلاعات کاملی را پیش از  خرید در اختیار شما قرار دهند.

یکی از فروشگاه هایی که امکان خرید با مشاوره را برای خریداران فراهم نموده است فروشگاه راد ایمن یکی از فروشگاه های عرضه تجهیزات ایمنی در کشور میباشد.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()