021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

عینک جوشکاری و گاگل

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

عینک های جوشکاری و گاگل از دیگر تجهیزات ایمنی است که به صورت تخصصی در حوزۀ فعالیت جوشکاری مورد استفاده قرار گرفته می شود. با خرید عینک های جوشکاری و گاگل می توان حفاظت چشم را بیش از پیش افزایش داد. محافظ چشم یکی از حساس ترین تجهیزات ایمنی است که کیفیت آنها حائز اهمیت می باشد.

عینک جوشکاری و گاگل

خرید عینک های جوشکاری و گاگل

معمولاً عینک های جوشکاری دو لایه ای می باشند که به عینک های دو جداره و یا گاگل معروف هستند. با خرید عینک جوشکاری می توان چشم را از اشعه و نور خطرناک ناشی از عملیت جوشکاری ایمن ساخت و شدت نور را کاهش داد. محافظ چشم برای محیط های کاری که با مواد شیمیایی و نورهای اذیت کنند و همچنین پرش چوب و مواد در ارتباط می باشند، ضرورت دارد. معمولاً عینک های جوشکاری و گاگل دارای مشخصۀ میزان تیرگی می باشد که متناسب با میزان نور ناشی از جوشکاری با برق یا گاز خریداری می شود. نور شدیدی که ناشی شعلۀ اکسی استیلن ایجاد می شود، صدمات فراوانی به بافت چشم وارد می کند که غیر قابل ترمیم و بازگشت می باشد و نباید به هیچ عنوان با چشمان غیر مصلح به عملیات جوشکاری نگاه کرد. به همین دلیل خرید محافظ چشم با کیفیت، با درصد تیرگی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت عینک های جوشکاری و گاگل

عینک گاگل یا عینک های حفاظتی فنجانی به طور کامل چشم را می پوشاند و به وسیلۀ بندهای ارتجاعی می توان اندازۀ عینک های گاگل را تنظیم نمود. کارفرمایان مشاغل پر خطر، با خرید عینک گاگل می توانند چشم های کارگران را از آسیب های احتمالی ایمن سازند تا آسودگی خیال برای آنان به همراه داشته باشد.

شرکت رادین ایمن با سال ها فعالیت در عرصۀ تجهیزات ایمنی، امکان خرید انواع عینک جوشکاری و گاگل را با کیفیت بالا و قیمت مناسب محیا نموده است.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()