021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

ماسک یکبار مصرف

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

از جمله پر کاربردترین ماسک هایی که تنها برای یک بار استفاده مناسب میباشند و نمیتوان از آنها چندین بار استفاده نمود ماسک یکبار مصرف میباشد. ماسک یکبار مصرف از جمله ماسک هایی است که قیمت بسیار مناسبی نیز در مقایسه با دیگر ماسک های موجود در بازار مانند ماسک تمام صورت و نیم صورت دارد. ماسک یکبار مصرف  میتواند تا حدی از ورود ذرات آلوده موجود در هوا به داخل دهان و بینی جلوگیری کند که البته نوع ماسک در میزان جذب مواد آلوده تاثیر زیادی دارد. برخی از ماسک های یبکار مصرف وجود دارند که از قدرت جذب بالایی برخوردار هستند و در مقابل برخی ماسک ها نیز تنها برخی از مواد را میتوانند به خود جذب کنند و چندان قدرتی در جذب مواد ندارند. ماسک های یکبار مصرف برای تمامی اقشار جامعه و هر شرایطی قابل استفاده میباشد و میتوان از آنها در آلودگی هوا و یا بیمارستانها  و بسیاری از مکان ها و همچنین شرایط گوناگون استفاده نمود.

ماسک یکبار مصرف

ماسک یکبار مصرف را چند بار استفاده نکنید

یکی از تصورات اشتباه و غلطی که در میان برخی مردم رواج پیدا کرده است استفاده چند باره از ماسک میباشد. ماسک های یکبار مصرف را نمیتوان برای چند بار استفاده نمود و تنها برای یک بار قابل استفاده هستند. ماسک های یک بار مصرف را اگر برای چند بار استفاده کنید نه تنها نمیتواند در جذب ذرات معلق مضر موثر باشد بلکه میتواند منجر به بروز بیمارهای دیگری نیز برای فرد شود. ذراتی که  در منافذ ماسک قرار میگیرند خود میتوانند عامل بیماری باشند پس باید ماسک ها را در هر بار استفاده تعویض کنید. ماسک های یکبار مصرف قیمت کمی دارند پس نیازی نیست تا آنها را چندین بار مورد استفاده قرار دهید و تنها برای یکبار قابل استفاده میباشند.

فروشگاه راد ایمن از فروشگاه های عرضه تجهیزات ایمنی در کشور میباشد که انواع ماسک های یکبار مصرف را با قیمت مناسب بفروش میرساند و میتوانید بدون مراجعه حضوری نیز خرید خود را انجام دهید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()