021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

کلاه ایمنی کار در ارتفاع

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کلاه ایمنی کار در ارتفاع متناسب با فعالیت های پر خطر در ارتفاعات بالا طراحی و ساخته می شوند. برای طراحی کلاه ایمنی در ارتفاعات از متریال مقاوم استفاده می شود. طراحی این نوع کلاه ایمنی از انعطاف پذیری بالا برخوردار می باشد و درون کلاه از فوم های EPS استفاده می شود تا از وارد شدن ضربه به سر جلوگیری کند.

قابلیت های کلاه ایمنی کار در ارتفاع

همانطور که در بالا به اهمیت ویژۀ کلاه ایمنی مناسب اشاره نمودیم. به همین منظور در ادامۀ مطلب به دیگر مزایای کلاه ایمنی ارتفاعات اشاره می کنیم. تمام انواع کلاه ایمنی از یکسری بخش های اصلی تشکیل شده اند که کمک می کند استحکام و کارایی کلاه ایمنی بهبود یابد.

کلاه ایمنی کار در ارتفاع

پوسته، کلاه یا سرپوش، لبه، بندهای یراق، بند تاج، پیشانی بند، بند چانه، نوار پشت گردن، نوار عرقگیر، لبه جلویی، سوراخ های اتصال گوشی، لبه هدایت کننده باران، آستری زمستانی و نوار شب رنگ از جمله اجزای تشکیل دهندۀ انواع کلاه ایمنی است که در بازار فروش تجهیزات ایمنی فروخته می شوند.

خرید و فروش انواع کلاه ایمنی کار در ارتفاع

همانطور که پیش از این به آن اشاره شد، انتخاب کلاه ایمنی مناسب، می توان جان انسان ها را از خطرهای مختلف در حین کار ایمن سازد. همچنین استفاده از کلاه ایمنی نامناسب برابر است با عدم حفاظ سر چون بود و نبود کلاه اهمیت چندانی نخواهد داشت. بنابراین هنگام خرید و فروش کلاه ایمنی به جنس کلاه ایمنی و مشخصات فنی آنها توجه داشته باشید تا کارایی لازم را داشته باشد.

شرکت رادین ایمن به عنوان یکی دیگر از شرکت های فروش تجهیزات ایمنی و حفاظتی فعالیت خود را آغاز نموده است. برای کسب آگاهی از قیمت کلاه ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی می توانید با مرکز فروش رادین ایمن تماس حاصل فرمائید و از موجودیت کلاه ایمنی مورد نظر مطلع گردید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()