021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

فروشگاه رادین ایمن برای اینکه بتواند کلیه شهرهای کشور برای فروش بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی و همچنین تجهیزات ایمنی را تحت پوشش خود در آورد اقدام به در نظر گرفتن فروش اینترنتی برای کلیه محصولات خود نموده که به راحتی میتوان خرید خود را از سراسر کشور انجام داده و در کوتاه ترین زمان نیز در محل دریافت نمود.

جدا کننده ها و هدایت کننده ها جزوی از تجهیزات ایمنی پر کاربرد میباشند که میتوانند در حفظ نظم و همچنین تامین امنیت خودروها و یا حتی عابرین پیاده نقش بسیار مهمی داشته باشند. از انواع بشکه تجهیزات ایمنی که میتوانند نقش جداسازی مسیر و معابر و همچنین نقش هدایت کننده را به خوبی در خیابان ها و برای خودروها  تعیین کنند بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی هستند که این روزها کاربرد فراوانی نیز دارند. بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی برای استفاده در روز و همچنین شب کاملا مناسب هستند زیرا رنگ این تجهیزات اغلب زرد و یا قرمزاست و یا از دو رنگ قرمز و زرد بصورت ترکیبی تشکیل شده اند که این موضوع باعث شده تا دید خوبی را به رانندگان و عابرین بدهند.

بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی

وزن کم بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی از بزرگترین ویژگی های آنها

برای جداسازی مسیر و همچنین هدایت خودروها تجهیزات دیگری به جز بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی نیز وجود دارند که امروزه مورد استفاده قرار میگیرند اما باید توجه داشته باشید که وزن بالای این تجهیزات امکان انتقال آنها را تا جد زیادی دشوار کرده است.

اما بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی از تجهیزاتی هستند که وزن کم آنها باعث شده تا حمل و نقل آنها از مکانی به مکانی دیگر تا حد زیادی آسان شود و دیگر نیرو و تجهیزات زیادی برای انتقال آنها نیاز نباشد. از تجهیزاتی که برای جداسازی خیابان ها و معابر استفاده میشود میتوان به بلوک های بتنی بزرگ اشاره نمود که این بلوک های بتنی وزن بالایی دارند که انتقال آنها را تا حد زیادی دشوار کرده است.

وزن کم بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی مزیت بزرگی را برای آنها ایجاد کرده است و به راحتی میتوان آنها را از مکانی به مکان دیگر جابجا نمود.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()