021-66102040
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 اسفند 1402 در ساعت 5 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش کفش نگهبان توسط مجموعه ی رادین ایمن انجام می شود و شما می توانید انواع کفش نگهبان مورد نظر خود را این مجموعه به صورت مطمئن تهیه نمایید. کفش های ایمنی از لوازم مهمی هستند که در هنگام انجام هر نوع فعالت باید از آن استفاده شود. کفش ایمنی می تواند در مقابل خطرات کاری از پا ها حفاظت کند.

کفش های ایمنی بسیار متنوع هستد و شما برای خرید این کفش کار  باید خطرات محیط کاری مورد  نظر را بدانید و متناسب با آن خرید کفش یمنی را انجام دهید. امروزه تولید کنندگان زیادی کفش های ایمنی را به تولید می رسانند که یکی از بهترین برند ها در این میان، کفش نگهبان است. کفش نگهبان ، کفشی است که مشخصات بسیار خوبی دارد. با استفاده از کفش نگهبان می توانید با ایمنی بالا به کار بپردازید. کفش نگهبان یکی از انواع کفش هایی است که دارای طراحی استاندارد است و جنس بسیار مرغوبی دارد به همین دلیل این کفش بسیار پر فروش است. بسیاری از مجموعه ها برای محیط های کاری خود کفش نگهبان را تهیه می کنند. کفش نگهبان شامل انواع کفش های نگهبان عایق برق ، پوتین ایمنی نگهبان ، کفش نسوز نگهبان اورانوس و.... می باشد که می توانید نوع مورد نظر را با بررسی کامل مشخصات این کفش ها انجام دهید. همچنین همکاران ما در مجموعه ی رادین ایمن، مشاوره ی لازم برای خرید کفش نگهبان را به شما ارائه می کنند.

                                                                 

خرید کفش نگهبان در انواع مدل ها

کفش نگهبان در انواع مدل ها طراحی می شود و متناسب با هر شغلی می توانید کفش نگهبان مناسب را تهیه کنید. در خرید کفش های ایمنی باید حتما به کیفیت کفش ها توجه داشته باشید و کفشی را تهیه کنید که بتواند حفاظت خوبی را از پا ها ایجاد کند به همین دلیل انتخاب یک برند بسیار مهم و حائز اهمیت است. برند های معتبر و تخصصی دارای محصولاتی استاندارد و تایید شده هستند. در صورتی که برند های متفرقه ، ممکن است استاندارد های لازم را نداشته باشند و کارایی لازم را نداشته باشند. کفش نگهبان می تواند از پا ها در مقابل خطراتی مانند بریدگی، الکتریسیته ، سوختگی ، افتادن اجسام بر روی پا ها و... محافظت کند.

کفش نگهبان مدل آرش

پوتین نگهبان مدل آرش یکی از انواع کفش نگهبان که برای مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در محیط های کاری احتمال پرتاپ سنگ، سقوط اجسام سنگین و آسیب ساز وجود دارد و پوتین نگهبان می تواند در مقابل چنین تهدید هایی از پا ها حفاظت کند.

زیره کفش نگهبان نوع پوتین از مواد پلی یورتان ( PU ) ساخته شده است و از سر خوردن پا ها جلوگیری می کند. بنابراین کارگران در زمان کارکرد می توانند بهتر فعالیت داشته باشند. در بخش داخلی پوتین ایمنی نگهبان آسترهایی از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی به کار رفته است که علاوه بر مقاومت کفش نگهبان ، می تواند باعث افزایش طول عمر و ماند گاری آن شود.

این پوتین ایمنی ، محافظی بسیار عالی در برابر شوک های الکتریکی می باشد و از جمع شدن الکتریسیته در کفش جلوگیری می کند. کفش نگهبان، کفش اقتصادی با مناسب ترین قیمت توسط این مجموعه ارائه می شود. برای انتخاب کفش نگهبان مناسب با نوع فعالیتتان می توانید از همکاران ما کمک بگیرید.

این نوع از کفش نگهبان طبی و ارگونومیک است و موقعیت پا ها در آن بسیار مناسب است. پوتین نگهبان بسیار منعطف است و راحتی را در هنگام قدم برداشتن ایجاد می کند. این کفش نگهبان در سایز بندی مختلف ارائه می شود و می توانید انواع کفش نگهبان مورد نیاز را از طریق سایت رادین ایمن خریداری کنید. کفش نگهبان خاصیت ضربه گیری بالایی دارد و می تواند ضربات را به خوبی تحمل کند. طول عمر کفش نگهبان بسیار بالا بوده و استقامت بالایی دارد. کفش نگهبان طوری طراحی شده اند که در محیط بیرون و در شرایط جوی مختلف بتوانند بهترین ماندگاری را داشته باشند.

کفش نگهبان مناسب با فعالیت شما

به منظور پیشگیری از خطرات شغلی ، از تجهیزات ایمنی استفاده می شود و اقدامات پیشگیرانه در محیط های کاری بسیار اهمیت دارد و عدم توجه به این موارد موجب بروز مشکلات می شود. کفش نگهبان از تجهیزات حفاظت فردی است که کارگران از آن در محیط های کاری استفاده می کنند. کفش نگهبان در مقابل پاره شدن و سواخ شدن بسیار مقاوم است و در کار مقاومت بالا، انعطاف مناسبی را فراهم می نماید تا کارگران با ازادی عمل بتوانند به فعالیت بپردازند.

همان طور که می دانیم پا به عنوان قلب دوم بدن یاد می شود و این اهمیت پا ها را به عنوان عضوی که اعصاب اعضای مختلف در آن قرار گرفته را می رساند. کفش ایمنی یکی از ملزومات هر فعالیتی است و افراد برای کار کردن نیاز به تجهیزات ایمنی دارند که شامل انواع تجهیزاتی است که برای پوشش دهی به اعضای بدن در زمان کار کردن مورد استفاده قرار می‌ گیرد که شامل دستکش ایمنی ،کلاه ایمنی ،عینک ایمنی، لباس کار و غیره می‌ شود. یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی ، کفش ایمنی است که در مقابل خطرات مختلف از پا ها محافظت می ‌کنند. کفش ایمنی شامل انواع برند هایی است که هر یک دارای کیفیت مختلفی می ‌باشند. برند کفش نگهبان یکی از بهترین برند ها برای کفش ایمنی می ‌باشد. کفش ایمنی نگهبان با در نظر گرفتن سلامت و ایمنی کارکنان و افزایش بازده و راندمان تولیدات کاری مطابق با استاندارد های جهانی به تولید رسیده است و می ‌تواند شرایط ایمن و راحتی را برای کارکنان به وجود آورد. رویه ی کفش‌ های ایمنی نگهبان از چرم طبیعی تولید شده است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()