021-66102040
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 اسفند 1402 در ساعت 6 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کفش ایمنی از تجهیزت ایمنی مهم و کاربردی است و در زمان انجام هر کاری نیاز است که از کفش ایمنی مناسب استفاده کرد تا بتوان در مقابل خطرات کاری از پا ها محافظت کرد. کفش ایمنی باید بتواند محافظت خوبی را از پا ها به عمل آورد. کفش ایمنی در برابر خطرات مختلف از جمله خراش و بریدگی، الکتریسیته ، سقووط اجسام و... از پا ها حافظت می کند. با استفاده از کفش ایمنی، پا و انگشتان در امان خواهند بود. یک کفش ایمنی در ابتدا باید بتواند ایمنی لازم را برای پا ها فراهم کند و در واقع وظیفه ی کفش ایمنی ، حفاظت کامل از پا ها است به همین دلیل ظاهر این کفش ها پس از ایمنی بودن آن در نظر گرفته می شود. کفش ایمنی تاییدیه دار ،کفشی است که از نظر ایمنی قابل قبول است.

                                                        

استفاده از کفش ایمنی تائیدیه دار

مهم نیست که چه شغل داشته باشید و در نظر گرفتن نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات ایمنی برای هر شغلی مهم و ضروری است. با پوشیدن  کفش ایمنی و سایر تجهیزات مورد نیاز کار می توانید از جان خود حفاظت کنید. برای خرید تجهیزات ایمنی باید دقت داشته باشید که تجهیزاتی را انتخاب کنید که مناسب و استاندارد باشد زیرا در صورتی غیر استاندارد بودن کفش ایمنی،  پا ها و ستون فقرات وضعیت مناسبی نداشته و در طول زمان کار کردن که طولانی مدت است ، به اعضای بدن فشار بیش از حد وارد می شود. بسیاری از ناراحتی های جسمانی و عضلانی از طریق استفاده از کفش های نامناسب ایجاد می شود و اهمیت کفش ها برای همگان آشکار است بخصوص کفش ایمنی تائیدیه دار در کنار استاندارد بودن از نظر ارگونومیکی ، باید بتواند حافظت خوبی را از پا ها به عمل آورد.

خرید کفش ایمنی تائیدیه دار

ANSI Z41  یک استاندارد قدیمی و متداول برای انواع کفش می باشد و امروزه باید کفش کار دارای استاندارد ASTM 2413-2005 باشد. کفش ایمنی تاییدیه دار از جهات مختلف در طراحی، کارایی، تست و طبقه بندی حداقل الزامات را دارد. یک کفش ایمنی باید  مقاومت بالایی داشته باشد و به راحتی بتواند در مقابل ضربات وارده ، دوام آورد و از پا ها محافظت کند. هر یک از کفش های کار باید از جهات مختلف تست شوند و تاییدیه های لازم را داشته باشند. برای خرید کفش ایمنی می توانید از طریق سایت رادین ایمن اقدام کنید و انواع  کفش ایمنی با کیفیت را تهیه کنید. فروش کفش ایمنی در این مجموعه با کیفیت عالی ارائه می شود.

انواع کفش ایمنی تائیدیه دار

کفش ایمنی دارای تنوع زیادی است و هر یک از کفش های ایمنی از متریال مختلف ساخته می شوند. مواد اولیه ی مانند پلاستیک ، فلز، کتان ، چرم و... در تولید کفش کار به کار می رود. هدف از استفاده از مواد اولیه ی متفاوت در تولید کفش های ایمنی به دلیل ایجاد ایمنی لازم و شرایط مناسب برای پا ها می باشد. یک کفش ایمنی تائیدیه دار و مناسب باید بتواند از پا ها به خوبی حفاظت کن و در برابر عوامل تحدید کننده از پا ها بهترین حفاظ را داشته باشد. یک کفش ایمنی مناسب باید از نظر بهداشتی تایید شده باشد و از باکتری و  قارچ و... از پا ها محافظت نماید. برای این که کفش ایمنی مناسبی را تهیه کنید حتما به سراغ کفش ایمنی تاییدیه دار بروید. بسیاری از آزمایشات بر زیره ی کفش ایمنی انجام می گیرد و این بخش از کفش باید بسیار مقاوم و با دوام باشد. زمانی که کفش ایمنی دچار سایش بیش از حد باشد و یا دارای سوراخ بود باید جایگزین با کفش ایمنی مناسب گردد. برای افرادی که با الکتریسیته سر و  کار دارند ، استفاده از کفش ایمنی عایق برق بسیار مهم است.

 کفش ایمنی تائیدیه دار عایق برق از نظر قیمتی هم فرق چندانی با کفش ایمنی معمولی ندارد و از جهت حفاظت از جان ، استفاده از آن بسیار ضروری است. در محیط هایی که ولتاژ برق بالا است از کفش ایمنی مناسب با آن ولتاژ باید بهره برد که  کفش با استاندارد ASTM F1117 این حفاظت را ایجاد می نماید.

ویژگی کفش ایمنی تاییدیه دار

در محیط های کاری خطرات مختلفی جان افراد را تهدید می کند و به همین دلیل کفش ها باید بتوانند در مقابل این خطرات از پا ها حفاظت کنند. سقوط ناگهانی اجسام بر روی پا از مواردی است که در طراحی کفش ایمنی در نظر گرفته می شود و در بسیاری از کفش های ایمنی بخصوص کفش ایمنی برای کار در محیط های صنعتی و ساختمانی و... از کفش ایمنی با سر پنجه ی فولاد استفاده می شود. همچنین خطر برق یکی دیگر از مواردی است که در برخی از مشاغل وجود داد و از کفش ایمنی عایق برق که از جنس پلاستیک و بدون استفاده از فلز است ، استفاده می شود. راحتی کفش ایمنی بسیار مناسب است و کارگرانی که از کفش ایمنی  تائیدیه دار برای ساعت ها استفاده می کنند باید بتوانند آزادانه به فعالیت بپردازند. طول عمر کفش ایمنی از موارد مهم دیگری است که معمولا به دلیل این که کفش ایمنی از چرم طبیعی ساخته می شود دوام بالایی دارد. کفش های چرمی دارای دوام بالایی است البته در برخی از کفش های کار با توجه به محیط کاری ممکن است از متریال دیگری برای ساخت کفش ها استتفده شود. حفاظت کفش ایمنی در برابر ضربه و سوختگی یکی دیگر از موارد مهم است که کفش ایمنی تاییدیه دار باید بتواند در مقابل چنین خطراتی از پا ها حفاظت کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()