021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

کمربند ایمنی کمری

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کمربند ایمنی کمری یکی از تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع می باشد که برای مشاغلی که در ارتفاع فعالیت دارند، حائز اهمیت می باشد. شرکت رادین ایمن به عنوان یکی از شرکت های تأمین تجهیزات ایمنی در تهران فعالیت می کند و انواع کمربند ایمنی کمری استاندارد را با قیمت مناسب و جنس عالی به فروش می رساند.

 کمربند ایمنی کمری

انواع کمربند ایمنی کمری

در حال حاضر انواع کمربند ایمنی کمری در بازار عرضه می شود که با هدف ایمن نگه داشتن فرد در ارتفاعات طراحی شده است. به عنوان مثال به تکنسین های برق که بر روی دکل های برق فعالیت می کنند، موظف به استفاده از کمربند ایمنی کمری اداره برق می باشند که امنیت فرد را تضمین کند. طراحی کمربند ایمنی به شکلی است که دارای دو تسمه دوشی و کمری است که به همراه قلاب هارنس به طناب لنیارد متصل می شود و با فاصلۀ یک متری به نقاط ثابتی متصل می شوند. باید توجه داشته باشید که با کیفیت ترین کمربند ایمنی کمری را خریداری کنید چون باید توان و استحکام لازم را در برابر وزن فرد را در ارتفاع و زمان معلق بودن در هوا را داشته باشد. پیش از خرید کمربند ایمنی کمری باید به مشخصات فنی کمربند که شامل جنس طناب، میزان تحمل بار، عرض بالشتک کمربند، طول تسمه دور تا دور کمر، عرض تسمه و ... می باشد توجه داشته باشید.

قیمت کمربند ایمنی کمری

قیمت کمربند ایمنی کمری به جنس کمربند بستگی دارد. از این رو در بازار انواع کمربند ایمنی با قیمت ارزان و گران موجود می باشد که متناسب با کاربرد کمربند ایمنی کمری کار در ارتفاع می باشد. در ضمن قیمت خرید کمربند ایمنی کمری هارنس متناسب با مدل های مختلف متغیر می باشد. بهتر است پیش از خرید کمربند ایمنی کمری کار در ارتفاع از تجربیات افراد متخصص در انتخاب بهترین کمربند ایمنی استفاده نمائید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()