021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
کالا برای:

کمربند ایمنی هارنس

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کمربند ایمنی هارنس یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع است که کارفرمایان متناسب با نوع فعالیت در ارتفاع برای پرسنل خود خریداری می نماید. با خرید کمربند ایمنی با کیفیت دیگر نیاز به نگرانی افتادن از ارتفاع نیست چون کمربند ایمنی مانع از افتادن شخص می شود و فرد که به تکیه گاهی مطمئن متصل است، ایمن می ماند.

کمربند ایمنی هارنس

ویژگی کمربند ایمنی هارنس

کمربند ایمنی هارنس به کمربند ایمنی کار در ارتفاع معروف است و دور کتف ها و ران کاربر قرار گرفته می شود و به وسیلۀ یک طناب و قلاب به مرکز ثابت و متسحکم متصل می گردد. خرید و فروش کمربند ایمنی کار در ارتفاع را بیش از پیش شاهد استفاده از آن می باشیم و فعالیت هایی که در ارتفاع انجام می شوند باید به کمربندهای ایمنی هارنس مجهز باشند. در بازار انواع کمربند هارنس فروخته می شود که کارایی متفاوتی را دارا می باشند ولی کمربند ایمنی هارنس در ارتفاع نسبت به دیگر کمربندها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. کمربندهای ایمنی هارنس دارای تعدادی تسمه برزنتی می باشد که در پشت و میان دو کتف قرار گرفته می شوند و با طناب به قلاب فولادی هارنس متصل می شوند و در نهایت به نقطۀ ثابتی متصل می شوند که بتواند کاربر را هنگام افتادن، محکم نگه دارد. معمولاً طول طنابی که نقطۀ ثابت متصل می شود، 1/5 متر می باشد و سقوط کردن فرد جلوگیری می کند و در هوا معلق نگه داشته می شود.

قیمت کمربند ایمنی هارنس

قیمت کمربند ایمنی هارنس به کیفیت و برند کمربند ایمنی بستگی دارد، بنابراین با کمی بررسی و جستجو می توانید کمربند ایمنی هارنس در ارتفاع را کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمائید.

شرکت رادین ایمن به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش انواع کمربند ایمنی و تجهیزات ایمنی فعالیت دارد و قادر به راهنمائی شما در خرید مناسب ترین کمربند ایمنی کار در ارتفاع می باشد.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()