021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

کلاه ایمنی لبه دار گپ

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کلاه ایمنی لبه دار با عنوان کلاه گپ در میان تجهیزات ایمنی و حفاظتی سر شناخته می شود. کلاه های ایمنی لبه دار به عنوان کلاه های نیمه ایمنی شناخته می شود و مهندسان و افرادی که کمتر در معرض خطر قرار دارند از این نوع کلاه های  ایمنی استفاده می کنند.

معرفی انواع کلاه ایمنی لبه دار گپ

کلاه گپ مهندسی دارای دو بخش داخلی و بیرونی است. بخش داخلی کلاه گپ از جنس ABS یا همان پلی کربناتاست ساخته  شده و بخش بیرونی کلاه گپ مهندسی از جنس پارچه و توری است تا وظیفۀ هواکشی سر را به خوب انجام دهد. کلاه های ایمنی لبه دار نسبت به کلاه های ایمنی کم وزن و سبک می باشد و به راحتی می توان بر روی سر قرار داد و به دلیل ساختار پارچه ای که دارد، در صورت مشاهدۀ کثیفی به راحتی می توان شست و کثیفی را از بین برد.

کلاه ایمنی لبه دار گپ

نکتۀ مهم در تنظیم کلاه گپ مهندسی این است که به راحتی می توان با بند چسبی که در پشت کلاه تعبیه شده است، سایز انواع کلاه ایمنی لبه دار را تنظیم نمود. امّا سایز کلاه های ایمنی به واسطۀ بخش داخلی کلاه که فاصله سر را از پوسته حفظ می کند، قابل تغییر می باشد.

خرید کلاه ایمنی لبه دار با قیمت مناسب

هنگام خرید کلاه گپ مهندسی با قیمت مناسب باید به مشخصات فنی کلاه ایمنی توجه داشته باشید. کلاه های ایمنی لبه دار و نیمه لبه دارای ضربه گیر اسپرت می باشند و در برندهای مختلف عرضه می شوند. کلاه ایمنی نقابدار مهندسی بیشتر جهت کاربردهای غیر فنی استفاده می شود چون شامل استانداردهای حفاظتی کلاه های ایمنی فنی نمی باشند.

شرکت رادین ایمن به صورت حرفه ای در زمینۀ خرید و فروش انواع کلاه ایمنی و محافظ سر فعالیت دارد. این مجموعه با هدف رضایت مشتری اقدام به معرفی و فروش اینترنتی انواع کلاه ایمنی لبه دار و سایر تجهیزات ایمنی نموده است.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()