021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

ماسک تمام صورت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

ماسک ها از جمله تجهیزات تنفسی هستند که میتوانند از ورود ذرات مضر ملق در هوا به ریه جلوگیری کنند و سلامت ریه ها را بهمراه داشته باشند. ریه ها از آسیب پذیری زیادی برخوردار هستند که میتوان با ماسک ها، محافظتی بسیار خوب را از آنها به عمل آورد. یکی از انواع ماسک هایی که میتواند مراقبت کاملی را از ریه ها بعمل آورد ماسک تمام صورت میباشد. ماسک تمام صورت همانطور که از نامش به خوبی پیداست از جمله ماسک هایی است که تمام صورت را میپوشاند.  البته ماسک تمام صورت را نیازی نیست تا در محیط هایی استفاده نمود که میزان ذرات موجود در هوا پایین میباشد. این ماسک ها را باید در فضاهایی استفاده نمود که مواد موجود در هوا بسیار مضر و خطرناک هستند. ماسک های تمام صورت در محیط هایی که مواد شیمیایی و حلال ها از جمله مواد پایه و ضروری برای تولید هستند مدام باید مورد استفاده قرار بگیرد.

ماسک تمام صورت

ماسک تمام صورت محافظ خوبی برای کل صورت

ماسک های تمام صورت نه تنها برای دستگاه تنفسی بلکه محافظ بسیار خوبی برای کل صورت هستند. این ماسک ها علاوه بر دهان و بینی برای پوشاندن پوست صورت و همچنین چشم ها که خود نیز به عنوان منفذ ورودی آلودگی نقش مهمی در ابتلا به بیماری دارند بسیار مناسب و ایده آل میباشد. ماسک تمام صورت اجازه ورود هیچ گونه آلودگی و بیماری را به اعضای موجود بر روی صورت نمیدهد و از ماسک های کاملا ایمن میباشد. ماسک تمام صورت همچنین به دلیل اینکه از شیشه و یا طلق بر روی خود بهره برده است بر خلاف ماسک های معمولی تاثیر گذاری بیشتری در عدم ورود بیماری به بدن دارد.

ماسک های تمام صورت در انواع مختلفی بفروش میرسند که هر یک را باید بر اساس نوع فعالیت خود و همچنین تناسب آن با صورت خریداری کنید. فروشگاه راد ایمن از فروشگاه هایی است که انواع ماسک های تمام صورت را با قیمت مناسب و بصورت غیر حضوری بفروش میرساند و میتوانید به راحتی ماسک مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()