021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

لنیارد کمربند ایمنی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

لنیارد یکی دیگر از انواع تجهیزات کار در ارتفاع است که با هدف فعالیت های کار در ارتفاع، برای افزایش امنیت کارگران ساخته شده اند. با افزایش فعالیت هایی که در ارتفاعات انجام می شوند، خرید لنیارد ضرورت دارد و استفاده از کمربند ایمنی جزء استانداردهای ایمنی است که باید در محیط کار رعایت گردد.

کمربند ایمنی لنیارد

کاربرد کمربند ایمنی لنیارد

لنیارد متناسب با افزایش امنیت افرادی که در ارتفاع کار می کنند تولید شده است. بیشترین کاربرد بند اتصال یا همان لنیارد در فعالیت های اداره برق، ساختمان سازی، پالایشگاه ها، مخابرات و غیره می باشد. کمربند ایمنی از تعدادی تسمه برزنتی که در پشت و میان دو کتف قرار گرفته می شود، ساخته می شود که به همراه طناب لنیارد به به قلاب هارنس تعبیه شده به یک نقطۀ ثابت متصل می گردد. در نتیجه شخص را هنگام سقوط محفوظ نگه می دارد و فرد در فاصلۀ معینی به صورت معلق در هوا نگه داشته می شود. قسمت لنیارد کمربند ایمنی کمری، شکل 8 دیده می شود که به عنوان ترمز طناب شناخته می شود و فرد را در ارتفاع مشخصی ثابت نگه می دارد. کمربند ایمنی اداره برقی به عنوان یکی از انواع کمربندهای ایمنی لنیارد در بازار عرضه می شود که کیفیت تسمه، طناب و قلاب حائز اهمیت می باشد، ضمن آنکه عرضه و طول تسمه ها نیز در ایمن نگه داشتن فرد مهم می باشد.

قیمت لنیارد (بند اتصال)

قیمت کمربند ایمنی لنیارد با توجه به کیفیت کمربند و برند تعیین می گردد و متناسب با شرایط بازار نمی توان قیمت ثابت بیان نمود. شرکت رادین ایمن در عرصۀ فروش تجهیزات ایمنی فعالیت دارد و متناسب با شرایط کار در ارتفاع، انواع تجهیزات کار در ارتفاع از قبیل کمربندهای ایمنی لنیارد و هارنس را با کیفیت عالی و قیمت مناسب، به شما مشتری گرامی عرضه می کند.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()