021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
کالا برای:

دستکش ضد برش و کف مواد

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دستشکش ضد برش و کف مواد از دستکش هایی است که برای محیط های  کار مورد استفاده زیادی دارند. دستکش ضد برش و کف مواد همانطور که از نامش پیداست میتواند در برابر برش و همچنین مواد و حلال ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. این دستکش ها به دلیل اینکه بخوبی بر روی دستان قرار میگیرند و هیچگونه منفذ ورودی ندارد از ورود هر گونه مواد اسیدی به داخل دستکش جلوگیری به عمل می آورد و همچنین بدنه بسیار محکم و مقاوم آنها اجازه ورود اشیا نوک تیز را نمیدهد. دستکش های ضد برش و کف مواد برای کارهای سنگین و همچنین نیمه سنگین طراحی شده اند و میتوان از آنها در فعالیت های روز مره علاوه بر فعالیت های صنعتی نز استفاده نمود. دستکش  های ضد برش و کف مواد آزادی عمل زیادی را در هنگام کار بوجود می آورند و راحت تر از دستکش های دیگر هستند.

 دستشکش-ضد-برش-و-کف-مواد

قیمت دستکش ضد برش و کف مواد

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید دستکش های ضد برش و کف مواد مد نظر قرار دهید قیمت آن میباشد. قیمت دستکش ضد برش و کف مواد باید به گونه ای باشد که بتوانید تعداد زیادی از این دستکش را برای پرسنل خریداری نمایید. قیمت دستگش ضد برش و کف مواد را بهتر است قبل از خرید استعلام نموده تا بتوانید با قیمت مناسب دستکش را خریداری نمایید. فروشگاه های معتبر را نیز برای استعلام قیمت دستکش ضد برش و کف مواد انتخاب نمایید زیرا فروشگاه های معتبر دستکش را با قیمت بسیار مناسب به فروش میرسانند. موردی که در قیمت دستکش ضد برش و کف مواد تاثیر بسیار زیادی دارد خارجی و یا ایرانی بودن دستکش میباشد. دستکش هایی که از دیگر کشور ها به ایران وارد میشوند به دلیل اینکه هزینه هایی بابت واردات دستکش ها و همچنین استفاده از ارز رایج کشور برای تهیه آنها صرف میشود از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

فروشگاه راد ایمن از مطمئن ترین فروشگاه ها برای خرید دستکش ضد برش با قیمت مناسب در کشور میباشد و امکان فروش غیر حضوری دستکش را نیز برای خریدار فراهم کرده است.

فروش انواع دستکش ضد برش استاد کار و بصورت غیر حضوری

دستکش استاد کار به دلیل اینکه از دستکش های تولید داخل میباشد همواره در فروشگاه ها موجود میباشد و بفروش میرسد  و نسبت به برخی از دستکش های خارجی به مراتب آسان تر یافت میشود. اما فروش دستکش استاد کار به روش غیر حضوری و اینترنتی باعث شده تا خرید این برند دستکش بیش از بیش آسان شود و به راحتی بتوان مدل های مختلفی از آنرا خریداری نمود.  فروش دستکش استاد کار و فروش دستکش ضد برش استاد کار به صورت غیر حضوری و اینترنتی امکان خرید را برای مشتری نسبت به روش های حضوری آسان تر کرده است و دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی را صرف کرده و به فروشگاه های عرضه حضوری تجهیزات ایمنی مراجعه نمود. البته باید به این مزیت فروش دستکش استاد کار اینترنتی نیز اشاره کنیم که شما انتخاب بهتر و آگاهانه تری نیز خواهید داشت زیرا کلیه اطلاعات و مشخصات محصول در کنار آن درج شده است و میتوانید با مشاهده مشخصات دقیقا آنچه را که نیاز دارید تهیه نمایید.

قیمت دستکش ضد برش استاد کار از عوامل مهم در فروش بالای آن

یکی از عواملی که باعث شده دستکش استاد کار از محبوبیت بالایی برخوردار باشد قیمت آن است. قیمت دستکش استاد کار و همچنین قیمت دستکش ضد برش استاد کار بسیار مناسب است و در صورتی که قیمت آنرا با دستکش های خارجی مقایسه کنید به خوبی با مناسب بودن قیمت پی خواهید برد .  قیمت دستکش استاد کار به دلیل اینکه در داخل کشور تولید میشود و دیگر نیازی به واردات  ندارد  نسبت به دستکش های خارجی بسیار مناسب است و هزینه ها برای خرید دستکش را آن هم در تعداد بالا تا حد زیادی میکاهد. قیمت دستکش استاد کار در حالی بسیار مناسب است که از لحاظ کیفی در رده دستکش های مرغوب قرار میگیرد و از طول عمر و همچنین کیفیت بالایی برخوردار است.

فروش انواع برند ها دستکش های ضد برش و کف مواد در فروشگاه تجهیزات ایمنی رادین ایمن 

فروش انواع دستکش های از برند های داخلی و خارجی در فروشگاه رادین ایمن شما مشتریان محترم میتوانید بالغ بر 300 نوع مدل دستکش های ضد برش ، کف موادی ،دستکش های نیتریل ،دستکش های ژله ای ، دستکش های فومی اسفنجی و دیگر دستکش های کار برای هرگونه فعالیت های شغلی را از مجموعه رادین ایمن بصورت خرد و عمده خریداری نمایید.از دستکش برند ها و شرکت های داخلی و خارجی که در این مجموعه بفروش میرسند میتوان به دستکش های کار استادکار،گیلان،استارک،دلفین،ESA،طاها،میداس،تانگ وانگ،سانکس،فوکس،تاپ،PSE،پامچال،سیگما،کالکان،نفیس،sms،DX،اطلس،آسیا و ده ها برند دیگر نام برد.

ادامه مطلب ˅
7 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()