021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

حفاظت چشم و صورت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

حفاظت چشم و صورت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، چرا که چشم به عنوان یکی از حساس ترین اعضای بدن شناخته می شود و محافظت از آن در برابر آسیب حائز اهمیت می باشد. با خرید تجهیزات حفاظت چشم و صورت می توان از این عضو حساس محافظت نمود و دیگر نگران کوری و آسیب دیدگی جدی برای صورت و چشم نباشید.

حفاظت چشم و صورت

خرید تجهیزات حفاظت چشم و صورت

عینک ایمنی، عینک های فنجانی، ضیلد صورت و کلاه خودها نمونه هایی از محافظ چشم و صورت می باشد که برای ایمنی خود می توانید از فروشگاه های معتبر فروش تجهیزات ایمنی با قیمت مناسب خریداری نمائید. حفاظت صورت همانند حفاظت سر از اهمیت بالا برخوردار می باشد و بدین وسیله با استفاده از تجهیزات ایمنی می توان به راحتی در مقابل خطرات و حوادث جدی محافظ نمود و حفاظت فردی را برای خود بهبود ببخشید. خرید تجهیزات حفاظت چشم و صورت برای مشاغل ریخته گری، مشاغل تراشکاری، مشاکل سنگ تراشی، شرکت های تولید مواد شیمیایی، مشاغل صنعتی، مشاغل استخراج معادن، پالایشگاه های گاز و نفت و .... یک ضرورت می باشد تا ایمنی افراد در برابر خطرات و آسیب های محیطی حفظ گردد. تجهیزات محافظ چشم باید دارای یکسری شرایط باشند که هنگام خرید، باید نسبت به آنها توجه داشته باشید. به عنوان مثال به هیچ عنوان برای دید شخص مشکل بوجود نیاورد و تداخلی با کارکرد دیگر وسایل محافظتی نداشته باشند.

قیمت تجهیزات حفاظت چشم و صورت

قیمت محافظ چشم و صورت متناسب با کیفیت تجهیزات متفاوت می باشد. از این رو نمی توان قیمت مشخصی را برای هر کدام از وسایل ایمنی بیان نمود.

شرکت رادین ایمن در حوزۀ فروش انواع تجهیزات ایمنی فعالیت دارد. حفاظت چشم و صورت نیز از اهمیت بالا برخوردار می باشد، نیاز به تجهیزات حفاظتی و مستحکم دارد که اعضای حساس بدن را از آسیب های احتمالی محافظت کند.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()