021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

تجهیزات کار در ارتفاع

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

تجهیزات کار در ارتفاع بسیار متعدد می باشد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. عینک مخصوص کلاه کار در ارتفاع، کلاه ایمنی کار در ارتفاع، انواع طناب، سه پایه نجات و غیره  نمونه هایی از انواع تجهیزات کار در ارتفاع می باشد که متناس با نوع فعالیت و ارتفاع محل کار، باید مناسب ترین تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع را خریداری نمود.

تجهیزات کار در ارتفاع

خرید تجهیزات کار در ارتفاع

با خرید عینک ایمنی، کلاه ایمنی و کمربند ایمنی در کارهای ارتفاع دار بهتر می توان فعالیت نمود و آسودگی خیال داشت. خرید تجهیزات کار در ارتفاع از نظر آیین نامه مقررات ایمنی ضروری می باشد و کارفرمایان باید متناس با فعالیت کارگران، مناسب ترین تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع را خریداری نمایند. معمولاً کلاه ایمنی کار در ارتفاع سبک، راحت و مقاوم ساخته می شود، ضمن آنکه طراحی بند کلاه و یراق داخلی آن یکپارچه می باشد و بر روی سر بهتر می توان نگه داشت، حتی هنگام سقوط هم بر روی سر باقی می ماند. شرایط استفاده از کلاه ایمنی کار در ارتفاع زمانی است که فرد در شرایط باد شدید، کارهایی که در سطوح شیب دار صورت می پذیرد . کمربند ایمنی نیز متناسب با کارهای در اتفاع طراحی شده است که فرد را هنگام سقوط، ایمن نگه می دارد و از افتادن فرد ممانعت می کند. در حالت کلی خرید و فروش تجهیزات کار در ارتفاع با هدف ایمن نگه داشتن پرسنل کار می باشد.

قیمت تجهیزات کار در ارتفاع

تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع متعدد می باشد و هر کدام از تجهیزات کار در ارتفاع دارای قیمت مخصوص به خود می باشند. توجه داشته باشید با خرید تجهیزات کار در ارتفاع ارزان، امنیت کارمندان خود را به خطر نیندازید.

شرکت رادین ایمن چندین سال است که به صورت حرفه ای در حوزۀ تأمین انواع تجهیزات کار در ارتفاع فعالیت دارد و می تواند شما مشتری گرامی را هنگام خرید تجهیزات ایمنی راهنمائی کند. 

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()