021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

ماسک دستی جوشکاری و شیلد

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

ماسک دستی جوشکاری و شیلد از تجهیزات ایمنی صورت و چشم محسوب می شود. در بازار انواع ماسک جوشکاری مخصوص فعالیت جوش تیگ و میگ موجود می باشد که دارای قابلیت های پیشرفته می باشد و می توان میزان تیرگی عینک ماسک را تنظیم نمود.

ماسک دستی جوشکاری و شیلد

انواع ماسک دستی جوشکاری و شیلد

در بازار انواع ماسک جوشکاری در مدل های دستی و کلاهی عرضه می شود که افراد مختلف متناسب با نیاز از مناسب ترین ماسک برای محافظت صورت خود از صدمات ناشی از عملیات جوشکاری استفاده می کنند. عینک محافظ چشم برای فعالیت های صنعتی و کارگاهی ساخته می شوند تا احتمال آسیب دیدگی چشم را از خطر ایمن سازد. با خرید ماسک جوشکاری دستی می توان حین عملیات جوشکاری، صورت و چشم را از ذرات خطرناک جوشکاری ایمن ساخت. پیشنهاد خرید ماسک دستی جوشکاری و شیلد برای افرادی است که مدت زمان کوتاهی نیاز به محافظ چشم و صورت دارند. لذا اگر برای مدت زمان طولانی قرار است عملیات جوشکاری را انجام دهید، بهتر است ماسک جوشکاری اتوماتیک خریداری نمائید و خیال خود را از نگهداری شیلد راحت سازید. از محافظ شیلد و ماسک دستی جوشکاری برای کارهای پراکنده جوشکاری با آمپر پایین استفاده می شود.

قیمت ماسک دستی جوشکاری و شیلد

با این تفاسیر، هنگام خرید ماسک جوشکاری، باید به نوع و مدت زمان فعالیت خود توجه داشته باشید تا متناسب با شرایط محیط کاری، مناسب ترین ماسک صنعتی و شیلد را خریداری نمائید تا کارایی لازم را داشته باشد. قیمت ماسک دستی جوشکاری و شیلد ارزان تر از قیمت ماسک کلاهی جوشکاری می باشد. به همین جهت متناسب با نیاز شخصی می توانید مناسب ترین ماسک و شیلد جوشکاری را خریداری نمائید.

شرکت رادین ایمن مفتخر است از ابتدای فعالیت خود در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات ایمنی انجام وظیفه می کند و پیش از خرید، مشتریان را در انتخاب مناسب ترین تجهیزات ایمنی راهنمائی می کند.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()