021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

آینه محدب ترافیکی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

با استفاده از آینه محدب ترافیکی اجسام را نزدیک تر از واقعیت به شما نمایش داده می شود و به این ترتیب شما می توانید اشیائی را که در دوردست قرار دارند را واضح تر ببینید. آینه محدب ترافیکی در جاده ها  و خیابان ها نصب می شود که خودرو ها در نقطه کور دید راننده قرار میگیرند و به این ترتیب با نصب نمودن این نوع از آینه احتمال تصادفات بسیار پایین می آید.

انواع آینه محدب ترافیکی

نصب آینه محدب ترافیکی مناسب در محل مناسب باعث می شود تا مانع از بسیاری از تصادفات رانندگی شوند. ساخت این آینه های ایمنی به دو شکل منحنی باز و نیمکره انجام می شود.

آینه محدب ترافیکی

آینه محدب شیشه ای یکی از انواع آینه محدب ترافیکی می باشد که برای جاده ها و خیابان ها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد ولی از آن جایی که شیشه در برابر باران و رطوبت دچار لک می شود از این نوع از آینه ترافیکی بیشتر در شهرها و پارکینگ ها استفاده می شود. آینه محدب ترافیکی شیشه نسبت به سایر انواع آینه محدب ترافیکی ارزان تر می باشد.

آینه محدب ترافیکی پلی کربنات یکی دیگر از انواع آینه ترافیکی محسوب می شود که مقاومت این نوع از آینه در برابر عوامل جوی از قبیل سرما و گرما و ضربه و رطوبت بسیار بالا می باشد و به همین دلیل است که این آینه ترافیکی برای پیچ جاده ها، تونل و جاده هایا بین شهری بسیار مناسب می باشد.

آینه محدب استیل به دلیل دارا بودن ورقه های استیل شفاف قادر هستند تصاویر را به شکل واضحی بزرگ نمایش دهند. استیل دارای مقاومت بالایی نسبت شرایط مختلف جوی می باشد و بهمین دلیل در هر وضعیت آب و هوایی می توانید اجسام را به وضوح در آینه محدب ترافیکی استیل مشاهده نمایید و همچنین این نوع از آینه ترافیکی در برابر ضربه از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشد.

آینه محدب آکریلیک نیز به عنوان  یکی دیگر از انواع آینه محدب ترافیکی نوع مقاومی از آینه ترافیکی می باشد که اصولاً برای انبارها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. وضوح نمایش تصویر در این آینه ترافیکی بیش از دیگر انواع آینه محدب ترافیکی می باشد. این آینه ها برای محیط های پارکینگ، بیمارستان، انبار و مغازه ها و دیگر محیط های بسته و همچنین برای فضاهای بازی همچون جاده ها، تقاطع ها، ورودی ها و خروجی ها طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()