021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

کلاه ایمنی عایق برقی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کلاه ایمنی عایق برق، متناسب با مشاغل پر خطر که با جریان الکتریسیته در ارتباط می باشند طراحی شده اند. کلاه ایمنی عایق الکتریسیته علاوه بر حفاظت سر در برابر صدمات و ضربات فیزیکی، در مقابل جریان های برق نیز محافظت می کند.

معرفی کلاه ایمنی عایق برقی

کلاه های برق در دو کلاس متفاوت طراحی شده اند تا بتوانند علاوه بر محافظت از ضربات، از ورود جریان های الکتریسیته نیز جلوگیری شود. کلاه ایمنی کلاس E و کلاه ایمنی کلاس G از جمله دسته بندی های کلاه برق است که در بازار با رنگبندی های مختلف عرضه می شوند.

کلاه ایمنی برق کلاس E، عایق برق با ولتاژ بالا می باشد. به عبارتی این نوع کلاه ایمنی برق از نشت جریان الکتریسیته با 20 هزار V و فرکانس 60HR و بیش از 9 میلی آمپر به مدت یک دقیقه جلوگیری می کند و مانع از عبور جریان برق به سر می شود.

کلاه ایمنی برق کلاس G، علایق برق با ولتاژ پایین می باشد. به عبارتی این نوع کلاه ایمنی برق از ورود جریان برق با 2200 V (ولت) و فرکانس 60 HR و بیش از 3 میلی آمپر از نشت جریان الکتریکی به عضو سر جلوگیری می کند.

نکتۀ قابل توجه در رابطه کلاه های ایمنی می توان به بدنۀ ضد فلز کلاه اشاره نمود که مانع از عبور جریان برق می شود.

کلاه ایمنی عایق برقی

خرید کلاه ایمنی عایق برق

هنگام خرید کلاه های ایمنی عایق برق باید توجه داشته باشید، تمام اصول و استانداردهای ساخت کلاه ضد الکتریسیته رعایت شده باشد و به هیچ عنوان پوسته، بند و سوسپاسیون های داخلی کلاه ایمنی از جنس فلز استفاده نشده باشد.

شرکت رادین ایمن چندین سال است که در عرصۀ خرید و فروش تجهیزات حفاظتی و ایمنی فعالیت دارد. شما کارفرمایان برای اطلاع از لیست قیمت و موجودیت کلاه ایمنی مورد نظر با واحد فروش تماس حاصل فرمائید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()