021-66102040
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

دستکش عایق برق و گرما

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دستکش ها نقش بسیار مهمی در حفاظت از دست ها در محیط های کار و صنعتی دارند که البته باید متناسب با نوع فعالیت خود دستکش مناسب را تهیه نمایید. اگر در محیط هایی فعالیت میکنید که همواره با برق و گرما سر و کار دارید باید دستکش عایق برق  و گرما را تهیه نمایید. دستکش عایق برق و گرما از دستکش هایی است که میتواند در برابر برق با فشار مختلف و همچنین گرما بخوبی مقاومت کند. دستکش عایق برق و گرما از چند لایه تشکیل شده است که این لایه ها هر یک میتوانند در برابر برق و همچنین گرما از خود مقاومت نشان داده و نفود ناپذیر باشند. دستکش عایق برق و گرما در دو مدل تولید میشوند که برخی از آنها میتوانند در برابر برق فشار ضعیف مقاومت کنند و برخی دیگر نیز برای مقاومت در برابر برق فشار قوی تولید شده اند. البته برخی از دستکش های عایق در برابر گرما و برق وجود دارند که میتوانند در برابر برق فشار ضعیف و همچنین قوی مقاومت کنند.

دستکش عایق برق و گرما

استاندارد بودن دستکش عایق برق و گرما بسیار مهم است

همانطور که گفته شد این دستکش ها میتوانند در برابر فشار برق و همچنین گرما مقاومت کنند که از این رو باید دستکش هایی را تهیه کنید کاملا استاندارد باشند و بتوانند در برابر هر گونه فشار برق و همچنین گرما مقاومت کنند. برخی از افرادی که قصد خرید دستکش عایق برق و گرما را دارند چندان به این موضوع اهمیت نمیدهند و  تنها قیمت را برای خرید دستکش ملاک قرار میدهند که کاری کاملا اشتباه میباشد. برای خرید این دستکش ها باید استاندارد بودن را مورد توجه قرار داده و از خرید دستکش هایی که غیر استاندارد هستند و در برندهای متفرقه تولید میشوند خودداری کنید. حفاظت از جان پرسنل خو را فدای ارزانی نگنید و دستکش هایی را تهیه کنید که کاملا استاندارد باشند.

برای خرید دستکش های عایق برق و گرما از بهترین برندها و از نوع کاملا استاندارد میتوانید فروشگاه راد ایمن تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()